JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

niedziela, 20 lipca 2014

Slash!


PROSZĘ WSZYSTKICH O MINUTĘ CISZY DLA TOMMY'EGO RAMONE'A, PERKUSISTĘ RAMONES, ZMARŁEGO 11.07.14 R. BYŁ OSTATNIM ŻYJĄCYM RAMONE'EM.
 

 Kochani!


23.07.1965 r.
Slash
Saul Hudson
Gitarzysta prowadzący Guns N' Roses

23 lipca musicie cały czas mieć w głowie te słowa, bo tego dnia Slash obchodzi swoje 49 urodziny!


Uwierzycie, że to Slash i Steven? Słodcy byli, prawda?? XD

















16 komentarzy :

  1. Minuta ciszy


    Slash! Złozę Ci życzenia u siebie!

    A u mnie rozdział 14, Roxy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okeej! Widziałam tytuł! Coś o Świętach... ;)

      Usuń
  2. Brat zepsuł mi minutę ciszy, bo wpadł do łazienki i musiałam go wygonić. ;_;

    I prześliczne zdjęcia! *.*
    Nie wiem jak to się stało, ale większość z nich widzę pierwszy raz. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hgh... To czekaj, ten moment jak wpada to się wytnie i będzie spokojna, nienaruszona minuta! xD
      Może tak trochę nieskromnie napiszę, ale kolekcją uni8katowych zdjęć Guns N' Roses naprawdę mogę się popisać! ;) Zamierzam jeszcze najlepsze z nich wplątać w rozdziały!

      Usuń
    2. Zdjęcia świetne :D Wszystkie mam, ale miło na nie popatrzeć :) Wiesz, w swojej kolekcji mam ponad 5 tysięcy zdjęć GNR xD Są tam np nagie fotki Stevena XDD Jakbyś chciała zobaczyć, to daj znać xDD

      Usuń
    3. Aham. Okey. Spoko... Jak będę potrzebowała to dam znać. XD Dzięki. I miło, że wróciłaś. :)

      Usuń
  3. Zapraszam serdecznie na nowy rozdział :)
    http://november-rain-story.blogspot.com/2014/07/rozdzia-19.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, dobra. Lecę zerknąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Roxy.
    Nominowałam Cię do tego czegoś (Libster i Versatile) i już padam na pysk, a jest dopiero 13... Tak to jest jak chodzi się spać o 3 nad ranem.
    Informacje tutaj:

    http://just-a-little-patience.blogspot.com/2014/08/i-dont-want-to-miss-thing-16-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Jak na nowo wkręcę się w bloggera to to ogarnę. xD

      Usuń
  6. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LBA I VBA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do tych dwóch. ;) Więcej u mnie na blogu:
    http://welcome-to-my-fucking-paradise.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award-i-liebster.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)