JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

wtorek, 19 sierpnia 2014

Robert Plant!



Wszystkiego Najlepszego, Robert! :D

20.08.1948!

Już 66 urodziny! Chcemy obchodzić je jeszcze raz, tylko z jeszcze jedną 6 z przodu...

 




John Deacon - 19.08.1951 r. :)

 


Coś się niebawem na pewno pojawi. :) Wakacyjne wyjazdy na pewno w dużym stopniu przyczyniły się do tego, że tak dawno nic nie publikowałam. Trzymajcie się!

4 komentarze :

  1. No u mnie też życzenia dla Robercika i dupny rozdział 57

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz lecę sobie czytać Twoje rozdziały, bo mam ochotę się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia dla dwóch zajebistości, bez których świat muzyki, nie był by tak wspaniały :3
    PS Rocky, weź ty coś dodaj nowego z rozdziałów, bo mi nudno ;___;
    PS2 Zapraszam do siebie na living-on-the-edge-with-aerosmith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nudno i chwilowo nic nie potrafię na to poradzić. Mam jakby mały kryzys i coś na kształt takiej małej depresji.

      Usuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)