JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

środa, 28 maja 2014

The Versatile Blogger Award


Estranged, Madeleine Campbell i Chihiro  nominowały mnie do wyżej wspomnianej nagrody. Zaskoczyłyście mnie! ;)

Tutaj są zasady:

1. Trzeba podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów. (?? Zawsze było 7...)
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

No to jedziemy:

Zgodnie z tradycją wstawię ten obrazek.
1. Nienawidzę ludzi, którzy ubierają się jak metale (skóra, glany, koszulki z zespołami), zachowują się jak metale (chodzą na koncerty, rysują loga swoich "ulubionych" zespołów gdzie tylko się da) i uważają się za metale (twierdzą, że słuchają metalu czy rock'a) , a NIMI NIE SĄ!!!!!
2. Zawsze chciałam  być mężczyzną. Odkąd tylko pamiętam pasjonowały mnie ćwieki, skóry, glany itp. Może to dlatego, że kiedy byłam jeszcze bardzo malutka tata usypiał mnie na zmianę przy Black Sabbath, Uriah Heep i skokach narciarskich...?
3. Rysuję moich idoli tylko dlatego, aby w taki, a nie inny sposób wyrazić mój szacunek dla nich.
4. Kolekcjonuję ołówki.
5. Kilka dni temu wpadłam na pomysł robienia sobie okładek na zeszyty. W efekcie czego teraz zeszyt do muzyki, matematyki i plastyki ma na okładce Queen. :P
6. Kocham siedzieć przed komputerem i bawić się na wszystkich dostępnych mi programach graficznych. Ewentualnie przeglądać zdjęcia muzyków. Potem na podstawie niektórych z tych obrazków tworzę rozdziały. XD
7. Wierzę, że moje istnienie nie jest bez sensu. Wierze, że mogę zmienić świat. Niektórzy zazdroszczą mi optymizmu z tego powodu - niektórzy się ze mnie śmieją.


Nominuję (ułożyłam nazwy autorów w kolejności alfabetycznej, żeby nie było, że ktoś jest wyżej umieszczony, bo jest lepszy, albo bo go bardziej lubię - nic bardziej mylnego!):

1. ABC
2. Carrie Perry
3. Chelle
4. Dżej Page
5. Estranged
6. Fever
7. Ignis Passionis
8. Lise-Lotte
9. Pierniczek Yolo
10. Reverie.
11. Rocky Hudson
12. Rose
13. Stephanie
14. THE DESTROYER
15. Tina.


I (hehe... XD) wstawię tutaj kilka fajnych gifów, bo - wybaczcie - wszędzie muszę wepchnąć Queen i robię to i dalej będę robić! (starałam się to poukładać chronologicznie)



 

 





Rozdział nie jest gotowy. Mam w wersjach roboczych jakieś skrawki, ale nie wiem czy będę w stanie stworzyć z nich cały rozdział.

10 komentarzy :

  1. Jeeej, dziękuję bardzo <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. HEHE, DZIĘKI KOCHANA :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nomin! Nigdy, przenigdy nie spotkałam się z WBA, ale może być ciekawie.;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ROXY, TY (KOCHANA) TEMPA SZCZAŁO, MIAŁAM TO JUŻ 2 RAZY!!!
    ...
    ...
    ... A pierdziele, jak będę miała czas to zrobię xD

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! xD A myślisz, że czemu Cię nominowałam?? XD Nie no, żartuję... :P KOCHAM CIĘ! <333

      Usuń
  5. Rozdział 7 o Metallice u mnie! :* <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)