JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

sobota, 31 maja 2014

John Bonham, kochani!


Dziś mamy urodziny John'a Bonham'a, inaczej zwanego "Bonzem" -  perkusisty Led Zeppelin! 

Urodził się 31 maja 1948 roku w Redditch, w Wielkiej Brytani. Zmarł 25 września 1980 roku w Clewer, w Wielkiej Brytani. [*]

 


Jimmy tak przypadkiem się załapał... ;P










 Jacy roześmiani! ^^



[*] Tutaj (powyżej) macie więcej informacji! Kto zrozumie, ten zrozumie. 

 

Go też uczcimy, jak Izz'a! ;P

17 komentarzy :

  1. Bloger mi nie wyświetlił, że dodałaś, wybacz, ze późno komentuję.
    JOHN! FANI NA CAŁYM ŚWIECIE PAMIĘTAJĄ O TOBIE!
    A ja przez cały dzień słucham LZ
    <3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloger mi nie wyświetlił, że dodałaś, głupi kutas.
    Do tego komentarz mi się skasował. -.-
    JOHN! MY PAMIĘTAMY! KOCHAMY CIĘ! BOŻE ZEŚLIJ NA JOHNA Z POWROTEM, CHOĆBY NA JEDEN KONCERT, NA KTÓRYM WSZYSCY SIĘ POJAWIĄ!
    U mnie rownież o Johnie.
    A ja caly dzień słucham Led Zeppelin!
    Szacunek dla Johna!
    <3333333333 :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger jest strasznie chujowy. Mi raz wyświetli, że ktoś coś dodał, raz nie wyświetli. Co do komentarza - współczuję. Usunięcie komentarza, to chyba najgorsze doświadczenie w bloggowaniu, a zdarza się często.
      TAK, tak, tak!!! :D Jasne!

      Usuń
  3. Bonzo zasłużył sobie na szacunek i pamięć... Najwspanialszy, najcudowniejszy, najsilniejszy perkusista wszech czasów ;3 Najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego człowieka ;)
    On był genialny.
    Nie tylko pod względem gry na perkusji ..
    Uroczy Bonzo który pod wpływem alkoholu zmieniał się w gwałcącą stewardessy bestię.
    Ciekawy człowiek z niego był.

    A u nas nowy rozdział! :)

    http://roadtocalifornialivingaftermidnight.blogspot.com/2014/06/rozdzia-v.html

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny człowiek i perkusista. Na zawsze w pamięci fanów [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdy umierają po to, aby stać się nieśmiertelne. Bonzo nie umarł - on wciąż żyje w sercach fanów!

      Usuń
  6. Sprawiedliwość umarła razem z Bonzem ;__;
    <3 <3
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie rozdział 9 o Metallice!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/ zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie "Historyjka ku pocieszeniu (...)"

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)