JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

poniedziałek, 19 maja 2014

:C


Jako godna następczyni Chelle Królowej Zamieszania pragnę poinformować wszystkich, którzy czytali moją informację pod 14 rozdziałem, że zostaje unieważniona. :( Z powodu nieważnego paszportu (termin był do 30 kwietnia br.) nigdzie nie jadę. Przepraszam za zamieszanie. Sama już nie wiem, gdzie ja w takim razie znajdę natchnienie. Głupio by mi było, gdybym nie dokończyła mojego opowiadania, ale nie chce go dalej prowadzić, jeżeli jego przyszłość będzie tak marna, na jaką na razie się zapowiada. Nie wiem, kiedy pojawi się następny rozdział. Notkę o John'ie Bonham'ie opublikuję 31.05. i poinformuję Was o publikacji.
Jeszcze raz przepraszam za niepotrzebne zamieszanie. Mi jest bardzo przykro z powodu całej sytuacji. A najbardziej przykro jest mi z powodu pieniędzy, których raczej już nie odzyskam, a wierzcie mi, starczyłoby na ok. 5 biletów na Aerosmith, na Impact...(podaję tak przykładowo, żebyście mniej więcej mięli pojęcie, o co mi chodziło)
Rozdział 14 i 15 znajduje się poniżej - przewijajcie.

~Wasza Roxy/Killer Queen/Lady Evil

P. s. Przepraszam Estranged za opóźnienie ze skomentowaniem 4 rozdziału opowiadania o Metallice (swoją drogą jeszcze tego nie zrobiłam...). Wybacz, mam nadzieję, że po przeczytaniu tego wyżej zrozumiesz. ♥

14 komentarzy :

  1. Roxy! Kochana!
    Weszłam przed minutką na lapka i patrzę- smutna buźka u Ciebie, więc klikam i tu taka informacja!
    Boże, biedaku mój. :(( Domyślam się, jak się cieszyłaś z tej wycieczki, a tu bum...Nie płacz!
    Musisz kontynuować to opowiadanie! Masz wielki talent pisarski, a jesteś w 6 klasie! Szkoda byłoby to zmarnować! Nie ważne kiedy pojawi się kolejny rozdział. Nie ważne jaki, bo i tak będzie zajebisty. Nie ważne gdzie, ALE MA BYĆ. <33333333333333333333333333
    Kurczę naprawdę szkoda. :((( i ta świadomość, że pięc biletów na Aero....:(((((((((((((((((((9 D:
    Nic się nie stało mała! Rozumiem. Nie spiesz się, napisz koma, kiedy będziesz chciała.
    WSZYSCY CIĘ TU KOCHAMY! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej... Jakie to wzruszające! :') Jesteś kochana! Już mi się trochę poprawił humor, ale nadal jestem załamana... Tyle kasy poszło z powodu świstka i odrobiny farby drukarskiej... Dziękuję! DZIĘKUJĘ!!!
      JA TEŻ WAS KOCHAM!!! <3

      Usuń
    2. Ej, a w unii to przypadkiem nie trzeba paszportu? :O

      Usuń
    3. No właśnie nie! Ale nie mogę jechać bez paszportu, bo nie nie puści, ani dyrektorka, ani biuro podróży. :(

      Usuń
    4. U mnie rozdział 5 opowiadania o Metallice

      Usuń
  2. Julka, Ty dziadzie! xD
    Nie no, na poważnie to przykro mi strasznie, dowiedziałam się wczoraj (albo przedwczoraj?) po tym jak mój tata z Twoim gadał i chciałam pisać do Ciebie, ale stwierdziłam, że Cię nie będę z smsów obskubywać :P
    Nie pieprz głupot o marnej przyszłości bloga, proszę Cię... Masz go niecałe pół roku, Kobieto! Piszesz zajebiście, z ręką na sercu. Dalej ludzie Ci komentują i czekają na więcej. Też czekam i wybacz za brak komentarzy ostatnio, ale w sumie od ponad miesiąca chyba nic nie komentowałam... Taka zabiegana ja, która w rzeczywistości nie robi nic, pozdro 600.
    Więc pisz ten rozdział i ja swój też w końcu skończę. Różnica jest taka, że u mnie straszna chujoza się zapowiada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba cała okolica się dowiedziała już, że nie jadę, bo rodzice poruszyli niebo i ziemię, żeby znaleźć kogoś chętnego zamiast mnie... xD Jakby co to już znaleźliśmy.
      Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę, że mam go tylko kilka miesięcy, ale zakładanie go to chyba była zbyt szybka decyzja. Albo może po prostu mam małą chwile załamania...? Never mind. Dzięki! Nie musisz przepraszać za brak komentarzy, bo wiem, że i tak czytasz! :P Jaka tam chujoza... Nie narzekaj! Ja w Ciebie wierzę! ^^
      P. s. Przez nasze smsy straciłam z 3 dychy! x)

      Usuń
  3. Mam następczynie *__* Woohoo xD
    Razem będziemy siedzieć na tronie xD

    A jeśli chodzi o ten wyjazd, to szkoda. Przykro mi ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! xD haha! :)
      Na bloggerze potrafią współczuć... Nie to co w prawdziwym życiu... :(

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrócilam!!!!!!!!!!!

    Nowe rozdziały tu: http://watch-over-you-i-love-you.blogspot.com

    Oraz nowy blog tu:
    http://your-love-is-like-a-soldier.blogspot.com

    Pierwszy blog jest prowadzony dalej... dalej ta sama śpiewka o Todzie Kernsie i jego córce... takie wiesz blablabla, ale nie chcę zniechęcać. Odwiedź mnie czasem i skomentuj. To ważne.

    Drugi blog jest bardzo podobny, ale nie chcę zdradzać szczegółów. Tylko tutaj już nie ma szalonych rozkendrolowców - w zamian jest James Blunt. Pewnie kojarzysz takie chity jak "You're beautifull", "carry you home" itd? Tak to o nim. Ostatnio dużo przeszłam i dziwnym trafem, ale to jego muzyka mnie uspokoiła. Rockowo-metalowe kawalki skłanialy mnie do płaczu. Nie mniej jednak zapraszam w odwiedziny i tu.

    Pozdrawiam serdecznie - Konspiratorka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, kochana.
    Rozdział 6 mam o Metallice :*******

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)