JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

czwartek, 12 czerwca 2014

ZAWIESZAM!!!!!

UWAGA!!!
Nie do końca zawieszam, ale przez pewien czas nie będę w ogóle korzystać z bloggera. Czyli nie będę nie tylko pisać rozdziałów, ale też nie będę komentować waszych. Chyba, że z telefonu, ale wtedy komentarze będą bardzo krótkie i niezbyt rozbudowane. Prościej mówiąc izoluję się od bloggera na czas nieokreślony!
Powód: rodzicom zachciało się kontrolować co robię na komputerze.
Także mam nadzieję, że kiedy napięcie trochę opadnie wrócę do Was z nowymi siłami i perspektywami do pisania! :D

Pozdrawiam wszystkich, Roxy! ;)

21 komentarzy :

  1. I kto mi będzie tak pięknie komentował? :CCCCCCCCCCCCCCCCCC
    #bul #rzal #cierpienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się wkraść na komputer i skomentować szybciutko rozdział? :*

      Usuń
  2. Noooooł!!!!!!! Jejku jak to przeżyje bez tych Twoich przezabawnych rozdziałów? Yhhh rodzice zawsze muszą wszystko zjebac prawda? Wiedz, że ja już Tęsknię. :c

    Hugs, Rocky.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Teraz widzę, jacy jesteście oddani! Ale czy wy się przypadkiem ode mnie nie uzależniacie?? XD

      Usuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEEEEE
    NIEEEEEEEEE
    NIEEEEE
    NIEEEE
    NIEEE
    NIEE
    NIE!
    ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXY!
    NIEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    DLACZEGO???????????????????
    A JA MIAŁAM PLANY, ŻEBY CIĘ....
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    KTO MI BĘDZIE KOMENTOWAL?!!!!!!!!!!!!
    KTO NAPISZE W CHUJ DŁUGI KOMENTARZ?
    KTOOOOOOO MNIE BĘDZIEEEEEE TAK MOCNO ROZBAWIAŁ (BO TAK JAK TO ROBISZ TY TO NIKT NIE ROBI)
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JUŻ TĘSKNIE!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    O JOHNIE BONHAMIE!!!
    PRZYWRÓC SWOJĄ ZAAJEBISTĄ MOCĄ WOLNOŚĆ ROXY!
    PROOOOOOOOOOOSZĘ!
    I TAK PRZY OKAZJI, OBJAW SIĘ ROBERTOWI, ŻEBY LED ZEPPELIN SIĘ SKRZYKNĘŁO!!
    JOHN!:
    YOU'RE ROXY ANGEL
    COME AND SAVE HER TOOOOONIGHT!

    JA POCZEKAM! POCZEKAM! NAWET JEŚLI BYM MIALA CZEKAĆ RUSKI ROK!!!!

    POZDROWIENIA I POWODZENIA!
    :**************** <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, Estranged. ;) Za nim się obejrzysz znów będziesz tarzać się ze śmiechu po przeczytaniu mojego kolejnego rozdziału! XD Moją mocą powiadasz? Zobaczymy co da się zrobić! :P Zaraz, zaraz... Chyba mi podsunęłaś pewien pomysł!!! :D

      Usuń
    2. Jak ja mam się nie martwić?????????????????????????????????????????
      Chodziło o moc Johna xDDD Ale ty też masz moc. ;)
      Oooo...podsunęłam Ci pomysł? Tylko jak go zrealizujesz, to napisz jaki xxDD

      Usuń
    3. Nwm czy mam Cię informować, ale u mnie rozdział 12 o Metallice!

      Usuń
    4. Ok, napiszę! XD Spoko, informuj. :*

      Usuń
  4. A mi kto będzie pisał o Szczeniaczkach Wilkołaczkach w komentarzach????? ;-;
    Smutno :<<
    Ale jak chcesz to przyjdź do mnie, użyczę ci kompa xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie lubisz, kiedy puszę o tych szczeniaczkach... Wiesz... Zastanowię się! XD

      Usuń
    2. A ja myślałam, że lubisz mnie wkurzać...
      Wpadaj, wpadaj :3 Ja będę szukać jakiś łańcuszków, bransoletek i te pe i te de, a ty będziesz pisać kolejny rozdział xDDD
      A później lezeć na moim dywanie z nożyczkami i łańcuszkami w ręce.

      Usuń
    3. Hahah! XD A ty będziesz mi robić zdjęcia. Ale myślę, że kiedy będę pisać ten nowy rozdział, to raczej zamiast szukać łańcuszków będziesz próbowała podpatrzeć co piszę! XD :P

      Usuń
  5. u mnie dupny rozdział o Gunsach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstremalny, obfity w emocje rozdział 51 o Gun N Roses. Czytaj jak masz mocne nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowy o Guns N Roses i trochę informacji.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)