JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

czwartek, 15 października 2015

MUSICIE to przeczytać!


Okej, okej, już tłumaczę.
Trafiłam na fajnego bloga, który została porzucony i niedokończony, ale i tak mnie powalił. Serio.
A potem na tamtym blogu trafiłam na... tego się nie da opisać. To była po prostu bomba!
I MUSICIE to również Wy przeczytać.
Bo to jest prze... To jest po prostu ponad wszystkim, to przechodzi wszystko. To jest coś niezwykłego i niemożliwego. I przez to coś nie mogę się pozbierać z podłogi. A Wy lubicie nie móc się pozbierać ze śmiechu z podłogi, nie?
Więc czytajcie to, co prawda krótkie, ale wprost... brakuje mi słowa... wprost Gunsnrosesowo+Aerosmithowow+MotleyCrueowo+Whitesnakeowo+rocknrolowo genialne coś:

macie link:

http://feed-my-frankenstein-jenny.blogspot.com/2013/06/izzy-slash-z-nieskromnym-udziaem-pewnej.html

  

Leżycie? XD

~ Roxy

2 komentarze :

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)