JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

sobota, 19 kwietnia 2014

Roxy jest w kropce.


Kochani!

Wczoraj, jak to mam w zwyczaju, powinnam opublikować kolejny rozdział. Jak doskonale wiecie - rozdziału nie było. Mogłabym się tłumaczyć, że znów nie miałam internetu, że wróciłam późno do domu itp., ale to by nie miało sensu. Jest inny problem. Przejdźmy do rzeczy.

Kiedy zakładałam bloga miałam już mniej więcej zaplanowane całe opowiadanie. Wiedziałam, jak je zakończę, na czym będzie polegać akcja. I w tym momencie jestem w tej części opowiadania, że nie wiem, co mam dalej pisać. Dlatego też chciałam Was poprosić, abyście wyrazili swoje zdanie. Wy - jako czytelnicy jesteście dla mnie obecnie najważniejsi i chciałabym dla Was jak najlepiej, bo na to zasługujecie, nagradzając mnie tak miłymi komentarzami. Utwierdzacie mnie nimi w przekonaniu, że ten blog jednak ma jakiś sens! I dlatego daję Wam prawo wyboru czym ma być to opowiadanie.

I tutaj zaczyna się temat tytułowej kropki. :/ Nie wiem co mam zrobić z "Welcome to the Jungle & Dazed and Confused". Nie wiem, czy to ma być romantyk, czy może kryminał, czy dalej pisać tak jak piszę. Ale doskonale wiecie, że teraz w opowiadaniu praktycznie nie ma żadnej akcji. Nic się nie dzieje. Opisuję zabawne wydarzenie, sytuacje zaistniałe w Hellehouse, w których dodatkiem i ubarwieniem jest obecność zespołu Led Zeppelin. Na wszystkie opcje opowiadania (czy mam z tego zrobić romantyk, kryminał, czy nic nie zmieniać) mam już przewidziane scenariusze. Oczywiście cokolwiek nie napiszę to wciąż będzie tak samo śmieszne jak jest do tej pory, nie obawiajcie się. Naprawdę zależy mi na Waszych opiniach. Piszcie w komentarzach co myślicie. Ja będę zadowolona prowadząc każde z opowiadań, jeżeli tylko Wy wciąż będziecie komentować. :)

Tak więc piszcie co mam zrobić z tym opowiadaniem, bo jeżeli się nie dowiem, to nie mogę tworzyć nowych rozdziałów, a jesteśmy w takim momencie akcji, że przydałoby się jakoś pokazać czym ma być cały blog (jak na razie).

~ Wasza Roxy/Killer Queen/Lady Evil

26 komentarzy :

  1. Roxy! Wiesz, to jest ogromnie miłe wobec nasz, czytelników. Mam na myśli to, że rzadko się zdarza, żeby autorka opowiadania pytała się o talie rzeczy! I to jest gest, świadczący, że faktycznie zależy Ci na czytelnikach :))
    Co do najważniejszego pytania... Zawsze Twój blog był bardzo oryginalny, dlatego, że był pełen humoru i energii, a nie był to kolejne love story. Mówisz, że zachowasz humor, nawet jeśli będzie to coś innego niż dotychczas, ale... I tak wolałabym jakbyś została przy dotychczasowym stylu pisania :)) Mogłabyś powplatać do tego trochę kryminału, bo w sumie trochę jestem ciekawa jak by to wyszło... Ale ogólnie jestem przy starej formie :33
    Jeszcze raz napiszę, że ogromnie mi zaimponowałaś, kochana. Nie wiem czy ja dałabym rade tak po prostu zapytać się czytelników o takie kwestie ;)

    Hugs, Rocky.

    PS Wpadnij do mnie na 17, jeśli masz czas i ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Rocky :D
      Polać jej :3

      Usuń
    2. To miło, że tak pozytywnie odpowiadacie na moje pytanie, z taką radością, podziwem, zachwytem. :) Dla mnie takie komentarze też wiele znaczą. ;_;
      Twoja odpowiedź bardzo mi się podoba i sama bym chyba wybrała taką opcję. ;D Po prostu nie byłam pewna czy gdybym tak od razu wjechała z jakąś bardziej brutalną akcją typową dla kryminału, to czy nie zaczęlibyście hejtować. :/ Nie byłam pewna, czy chcielibyście takiej częściowej odmiany dotychczasowej fabuły.
      Dziękuję za komentarz! <3
      Tobie Chelle też. :P

      Usuń
  2. Roooooooxy! Zgadzam się z Rocky. Widać, że zależy Ci na czytelnikach.
    Twoj blog jest zajebisty ! Śmieszny! :33333333 Można się odstresować! Bo to takie wesołe! :33333333
    Nie cierpię love store, chyba że są z udziałem Gunsów, takie jest moje pierwsze opowiadanie. Twoje jest oryginalne! :3
    Jak mówiła wyżej Rocky mogłabyś powplatać trochę kryminału (np mafię, If you know what I mean :3), ale też według mnie np fantastyki, np. Steven nagrzany koką spotyka pluszowego slonia na ulicach Sunset xDDD :3
    Mówisz, że mamy prawo wyboru. To zajebiście! Chcę żeby było takie jak się zaczęlo: nietypowe, oryginalne, wesołe, pojebano wesołe :3
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ubarwienie akcji czymś kryminalnym bierze górę! xD I know what you mean. :P Fantastyka... Hmmm... Zastanowię się. Może przyjdzie mi do głowy coś fajnego. Chygba nawet ju,z coś mi zaczyna świtać! :D
      Pojebano wesołe - do usług, pani! :*
      Thanks. <3

      Usuń
  3. Zapraszam na nowy rozdział! :*
    http://november-rain-story.blogspot.com/2014/04/rozdzia-14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryminał to jest to! Zwłaszcza jeśli masz pomysł! Dawno tego nie było w naszym kąciku blogsfery :D Ale wiesz co? Romans też ma być xD Nie rób z tego centrum akcji, ale jakoś tak wpleć, upchnij z boku :) Byłabym przeszczęśliwa, ale ostateczna decyzja należy do Ciebie. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja propozycja najbardziej mi chyba odpowiada. :) Tak, ja sama dawno nie czytałam jakiegoś kryminału. Dziękuję! ;]

      Usuń
  5. Eej, weź napisz tego kryminała, wiesz jak mi to pasuje <3
    Nie chcę romantyka, chyba że zrobisz z Gunsów gejów ;3
    Wtedy z chcęcią przeczytam xD
    Ten fragmencik, który mi pokazałaś był zajebisty :D
    Posiedziałam trochę w trawie, pomyślałam i doszłam do wniosku, że musisz zrobić z tego kryminał :D
    Najlepiej krwawy.
    Z dużą ilością ofiar.
    O taak...
    3:D
    Zauważyłaś, że zazwyczaj przy 10 rozdziale kończy się wena? :P
    Nie zapomnij odpisać mi na esemeska, braciszku <3
    Wracam do czytania zboczonego Frerarda :3
    Paaaa <3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE ZROBIĘ Z GUNSÓW GEJÓW, ZBOCZEŃCU!!! (To działka Chelle, wiesz o co mi chodzi, zgadzasz się, Chelle? :P)
      Dziękuję za tak pozytywną opinię. :) Zaskoczyłaś mnie. Trawa najlepiej pomaga jeżeli chodzi o podejmowanie trudnych decyzji! xD
      Nie zauważyłam, ale jak tak się zastanowić to... masz rację. ;)
      Dzięki! <3

      Usuń
  6. U mnie głupi, krótki i dupowaty rozdział 45.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przesadzaj. :( Czytałam i nie był taki zły.

      Usuń
  7. Ja bym zrobiła kryminał na Twoim miejscu, tak. Ale dalej ma być zabawnie, plyz. Jakieś tam wątki miłosne się pojawić mogą, byleby to tylko nie był temat przewodni... W sensie... Trochę ubarwienia, ale nie rzygajmy różowo tenczo. Weź to połącz wszystko i przyćpaj trochę. Że opowiadanie przyćpaj, Ty nie ćpaj, jako członek rodziny o bliżej nieznanej nazwie (jako prawnuczka siostry Twojego dziadka? OMG...) zabraniam Ci Ciociu! ... Póki co xD
    Weeeny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest mądry komentarz! :D

      Usuń
    2. Jasne, od zabawnego opowiadania nie zamierzam się odrywać. Przecież ja muszę gdzieś spisywać te moje pomysły! xD Nie, nie zrobię z tego romantyka. a już mam pomysł na ciąg dalszy! Buahahahaa! Drżyjcie! @.@ Tak, to chyba będzie najlepsza opcja. :) Każdy będzie tam po części zadowolony, nie?? Ok, nie będę się brała za ćpanie, członku rodziny o bliżej nieznanej nazwie. xD Tak, nasze więzy rodzinne są bardzo zagmatwane. Zróbmy kiedyś takie wielkie drzewo genealogiczne, co? Bo jak nie, to za parę (paręnaście) lat wszyscy się w tym pogubimy.
      Dziękuję! ;)

      Usuń
    3. Już raz robiłam do szkoły, masakra xD Ale takiego dużego z wszystkimi więzami to nie... CHCĘ TAKI, CHCĘ, CHCĘ! :3
      Mądry komentarz, hehs... Ignis taka mondra xD <3

      Usuń
    4. Jak to przeczytałam to od razu skojarzyło mi się z Brunusiem! XD Taki dziecinny komentarz. :P Jak będzie ładna pogoda to weźmiemy taki wielki brystol i zabierzemy się za pisanie, a potem to jakoś ładnie tak zrobimy, żeby się wszyscy połapali, kto jest kogo dzieckiem, a kto kogo siostrą/bratem itp. :)

      Usuń
    5. Weź, znając nas to zaraz się okaże, że mój ojciec jest moim bratem. xD
      Cóż ja poradzę na to, że we mnie takie dziecko siedzi, które dopomina się o odrobinę uwagi i popełnia miliard błędów, próbując udawać, że jest dorosłe? W sumie to trochę zabawne. :>

      Usuń
    6. Chyba bardziej niż trochę... XD Tak, zaraz wyjdzie, że mamy w rodzinie wszystkie zespoły rockowe i metalowe! :P

      Usuń
  8. Ja nie będę się wypowiadać co do tego, ponieważ wiesz że sięnie znam xd Blog bardzo mi się podoba taki jaki jest, pomimo tego że się nie znam xD Uwielbiam go czytać, chociaż wiem że nie komentuje, ale wynika to z braku czasu, lub ( co zdarza się CZĘSTO) tego że moja kochana mamusia daje mi szlaban na kompa -.- Będę czytać twojego bloga jak będzie kryminałem, romansem etc.
    Jeszcze raz przepraszam za to że nie komentuje i papatki ;****

    OdpowiedzUsuń
  9. Zależy mi na Twojej opinii i Twoich komentarzach, ale rozumiem, że nie zawsze komentowanie jest takie łatwe. :) Miło, że mogę na Tobie polegać. Ty tez możesz sobie słuchać czego tylko chcesz, ubierać się jak tylko chcesz, robić co tylko chcesz i tak dalej będę Cię bardzo lubić! <3 :D
    Wybaczam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nowy rozdział na blogu. http://bullshit-and-lies.blogspot.com/
    Proszę o szczerą opinię w formie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomocna Michelle mówi.....
    POŁĄCZ WSZYSTKIE TE OPCJE :D
    No jak dla mnie połączenie ich będzie dobrym posunięciem. Zabawnie musi być, inaczej blog może przytłaczać, wątek kryminalny doda pazura a miłość? .. Nie przesadzaj z nią, ale ona też nadaje opowiadaniu pewien charakter :)

    Mam nadzieję, że mój komentarz Ci w czymś pomoże, jednak ostateczna decyzja należy do ciebie. W tym czasie, zanim uznasz, jak to będzie, zapraszam Cię na naszego bloga. Dodałyśmy nową zakładkę. Rozdział już w fazie tworzenia, dodamy na dniach. A w tym czasie ...

    http://roadtocalifornialivingaftermidnight.blogspot.com/p/album.html

    Zapraszamy!

    ~Michelle. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy myślicie tak samo! xD To dobrze, przynajmniej nikt nie będzie zawiedziony i nie zadowolony. :) Dziękuję Pomocnej Michelle! :D
      Lecę, lecę!

      Usuń
  12. Zapraszam na nowy rozdział! ♡
    http://november-rain-story.blogspot.com/2014/04/rozdzia-15.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)