JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

niedziela, 26 stycznia 2014

Cześć!

Cześć!
Nazywam się Roxy. Prowadzę drugiego bloga wraz z moimi zwariowanymi przyjaciółkami. Dla ciekawych: Jest on o naszym codziennym życiu, którym postanowiłyśmy podzielić się z Wami. Dla zainteresowanych wrzucam link:

Mam nadzieję, że to nie będzie jeden wielki niewypał. Liczę, że znajdę czytelników, którym TO się spodoba. Czekam na opinie i niedługo postaram się udostępnić pierwszego posta (bo tego nie liczę).
:D












~Roxy

3 komentarze :

  1. Łosz kuffa! :D
    Dż...ekhem...Roxy ma bloga! xD
    Już wiem czemu nie śpisz po nacach!
    Ty wcale nie czytasz blogów, tylko piszesz! :P
    Ha! Nakryłam cię! xD
    Ale jak wyjdzie, że piszesz lepiej niż ja, to popadne w kompleksy...;-; znowu ;;-;;
    Także ten...
    Trzymaj się, nie puszczaj się, i nie bierz ze mnie przykładu...
    Bo ja się puściłam i patrz w jakim rowie wylądowałam :c
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. P.s. usuń tą weryfikacje obrazkową i moderowanie komentarzy, bo idzie świra dostać! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderowania nie usunę! :P Wypchaj się! A co do bloga to po prostu według mnie sama stworzyłaś taką atmosferę! I coś mi się nie wydaję, abym pisała lepiej niż ty..

      Usuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)