JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

niedziela, 24 lipca 2016

żyję! ;)

Ale dawno tu nic nie pisałam. Lol, czemu czcionka jest jakaś taka porąbana. ;-; no nieważne, mam nadzieję, że jak to opublikuję to będzie normalna i to tak tylko w wersji roboczej wygląda.
W każdym razie pojawiam się tutaj, aby hmm.. zawiadomić? o mojej trwającej nieprzerwanie działalności i że żyję, i pamiętam o tym miejscu i się z niego nie ulotniłam! Mam kilka dobrych (aha, wg mnie) akcji na następny rozdział, ale cięzko mi przysiąść nad komputerem i zabrać się za pisanie, ehh... Szczególnie kiedy za oknem tak ładnie... W każdym razie rozdział POJAWI SIĘ. Nw kiedy, więc nie będę tu obiecywać, ale gwarantuję, że POJAWI SIĘ. Tak Was tylko chciałam upewnić.
Dziewczyny z dancing with the devils - sorry, że jeszcze nie pojawił się tam mój komentarz, aczkolwiek czytałam wszystko zaraz po tym jak się pojawiło. :) Trzymać tak dalej!

2 komentarze :

  1. ŻYJESZ! <3 Czekam na Twoje zajebiste pomysły!
    Nie no, spoko. XD Dancing With The Devils stoi, bo Karina się opiernicza. xD
    Ja również żyję!
    PS. Przyjedź do mnie, bo chłopaki niezłą libację sobie robią i grają w pokera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah rają w pokera XD Zastanawiam się kto wygra XD Chyba obstawiam Jimmy'ego :P

      Usuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)