JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

piątek, 24 lipca 2015

Jestem zaniepokojona...

 Hej!
Popatrzcie na to:

     I na to:



No i właśnie dlatego jestem zaniepokojona. Mam 13 obserwatorów, a dziennie co najwyżej 3 wyświetlenia? Hej, jesteście tu jeszcze?
Nie chcę przez to powiedzieć, że przestanę pisać, gdybym nawet pisała to dla 2 osób. Skoro Wam się to podoba to dokończę opowiadanie.
Ale sami wiecie, że miło jest pisać, kiedy kilka osób to czyta.
Dlatego pytam, co się stało z moimi czytelnikami? Jesteście tu jeszcze? Dajcie jakiś znak, a nie znikajcie nagle! Pliss!!

~ Roxy

2 komentarze :

  1. Wiesz dobrze
    że ja tu jestem zawsze.
    I będę.
    Bo ja chcę przeczytac do końca i ja to zrobię.
    Wiesz o tym.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem i bardzo mi miło z tego powodu. :) Ale jak tak dalej pójdzie to mogę to opowiadanie kończyć specjalnie dla Ciebie...

      Usuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)