JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

niedziela, 30 listopada 2014

NOŚP


Ekhm, ekhm...

Rozdziału można się spodziewać na pewno przed świętami. Może nawet szybciej. Ale informuję, że podczas świąt nie będę raczej nic pisać.

Ale nie o to chodzi. :)

Zbliżają się święta... I chciałabym, żeby w tym roku zamiast słuchania dzień w dzień Last Christmas, posłuchaliśmy czegoś... bardziej w naszych klimatach.
NOŚP to skrót od Nasza Osobista Świąteczna Playlista.
Tak więc chcę, żebyście pomogli mi skompletować świąteczną playlistę złożoną z świątecznych piosenek (na temat świąt, zimy, śniegu... itp. są takie!) wykonywanych przez rockowe/metalowe zespoły. :)

Jeśli znacie jakąś taką piosenkę to napiszcie w komentarzu jej tytuł i wykonawcę, żebyśmy wszyscy razem mogli tych utworów posłuchać w święta!

Ja już mogę Wam zapodać dwa utwory:

- Queen - Thank God It's Christmas
- Jethro Tull - Christmas Song


18 komentarzy :

  1. Ja tu Ci podam Last Christmas, choć widocznie nie przepadasz, ale ja kocham Wham! i jest to bardzo w moich klimatach, bo to w końcu lata osiemdziesiąte.
    Tak to... AC/DC - Mistress For Christmas.
    Tyle. Nie wiem, co dalej, bo zbytnio świątecznych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no, nie że tak znowu nie lubię, ale tego chcąc nie chcąc słucha się podczas świąt.
      Nawet jeśli każdy napisze tytuł jednej piosenki to i tak będzie dobrze! ;)

      Usuń
  2. Estranged komp już niedługo wraca, ale tymczasem z fona. Ekhem.

    Slade- Merry Christmas (lub Merry XMas),różnie jest zapisane xd
    Gary Glitter-Another Rock n' Roll Christmas
    Showaddywaddy- Hey Mr Christmas
    no...na razie na myśl mi nadlej nic nie idzie.../ E. Isbell
    Rozdział skomentuję w następny weekend! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest dobrze! ;D Widzę, że chyba się Wam spodobało! ;)

      Usuń
  3. My Chemical Romance - "Every Snowflake is Different (just like you)" !
    I jeszcze ,,All I want for Christmas is You"! Również MCR B| <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z klasyki punk - Sex Pistols i ich wersja Jingle Bells :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, rok temu miałam chyba 30 takich utworów typowo o świętach (bo o śniegu i zimie to jest fchuj i jeszcze trochę - jak takie też chcesz to mi napisz xD) i sobie słuchałam w święta, ale teraz patrzę i usunęłam je. ;__; Udało mi się przypomnieć tylko te:
    *Within Temptation - Gothic Christmas
    *Jingle Bells nagrali Skid Row, KoRn i Sex Pistols (wszystkie wykonania bardzo fajne)
    *MCR - All I Want For Christmas Is You
    *Pearl Jam - Don't Belive In Christmas
    *King Diamond - No Presents For Christmas
    *Zakk Wylde - White Christmas (instrumental, ale epicki)
    Nie pamiętam więcej ;_______;
    Ale wprowadziłaś mnie w mega świąteczny nastrój i latam po moim ogromnym pokoju śpiewając ŁI ŁONT TU ŁISZ JU E GOTIK KRISMAS GOTIK KRISMAAAS (...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie też mogą być. :)
      A cóż Zakk'a Wydle'a nie jest cudne i epickie? xD Zupełnie jak on sam!
      I dobrze. XD O to chodziło! ♥.♥

      Usuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=mS7aPE_YbVM

    Nie wiedzialam...
    Btw.
    Santa Claus Is Back In Town- E. Presley
    Lonely This Christmas- E. Presley
    Love Is All Around/ Christmas Is All Around- Wet Wet Wet/ Billy Mack

    https://www.youtube.com/watch?v=In3sApWlY1s- HAHAHAH CO?

    i AC/DC Jingle Bells i Skid Row Jingle Bells
    a dalej mi się nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak też się zdziwiłam. Ale okeeejj...
      Dzięki, dzięki! Po prostu fantastycznie! Brdazo się cieszę, że tak tłumnie (no tak na miarę tego bloga...) się przyłączyliscie do... zabawy? ;)

      Usuń
    2. nOWY U MNIE!
      Twoj skomentuję jutro, bo mam kaca.

      Usuń
  7. Em... Na myśl przychodzi mi tylko
    Alice Cooper - Santa Claws is Coming To Town.
    Może wystarczy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Jon Bon Jovi - Please Come Home For Christmas. ;x
      Się mi przypomniało. xD

      ~Zobrist.

      Usuń
  8. Back Door Santa – Bon Jovi, We Wish You A Merry Christmas – Keith Moon, Wonderful Christmastime – Paul McCartney, Run Rudolph Run – Bryan Adams, Rockin’ Around The Christmas Tree – Firehouse, Have Yourself A Merry Little Christmas – Pretenders, Come On Christmas – Cheap Trick, Santa Claus Is Coming To Town – Dokken, I Believe In Father Christmas – Emerson, Lake And Palmer, Christmas Is The Time – Billy Squier, Please Come Home For Christmas – Don Henley, Christmas Time Is Here Again – Beatles, White Christmas – Queensryche, Merry Christmas Baby – Bruce Springsteen, Father Christmas – Kinks, Jingle Bell Rock – Gary Hoey, Merry Christmas Baby – Eddie Money, Back Door Santa – Jet, Santa Claus Is Coming To Town – Bruce Springsteen, Christmas Boogie – Canned Heat, Christmas Eve (Sarajevo 12/24) – Trans-Siberian Orchestra, I’ll Be Home For Christmas – Twisted Sister, Spirit Of Christmas – Wizards Of Winter, Merry Christmas (I Don’t Want To Fight T – Joey Ramone, Jingle Bells – Brian Setzer, Little Saint Nick – Beach Boys, Frosty The Snowman – Fab Four, Christmas All Over Again – Tom Petty, Santa Claus Is Coming To Town – Lynyrd Skynyrd, Must Be Santa – Bob Dylan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 Days Of Christmas – Bob And Doug Mckenzie, Run Rudolph Run – Billy Idol, I Wish It Could Be Christmas Every Day – Wizzard, I Am Santa Claus – Bob Rivers, Christmas With The Devil – Spinal Tap, Happy Christmas (War Is Over) – Winger, Winter Wonderland – Ringo Starr, AC/DC - Jingle Hells Bells

      Usuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)