JEŚLI SKOPIUJESZ COŚ Z TEGO BLOGA, ABY CZERPAĆ WŁASNE KORZYŚCI - MOJE GLANY NIE WYTRZYMAJĄ!!!

OSTRZEŻENIE:

Czytanie bloga zagraża życiu lub zdrowiu (potwierdzono naukowo)!

piątek, 17 października 2014

Zawiadomienie


Bez przedłużanie walę prosto z mostu: nie spodziewałam się takiej ilości nauki w gimnazjum, zleży mi na dobrych ocenach, wiem, że wszyscy teraz borykacie się z podobnymi problemami, następny rozdział się pisze, ale mam ograniczony czas na  pisanie i wgl robienie czegokolwiek. Ale nie poddawajmy się! Będzie dobrze!
 ♥♥♥♥
~ Roxy

4 komentarze :

  1. Skąd ja to znam? No skąd. Sama nie mam czasu i doskonale rozumiem.
    Jednocześnie chciałam przeprosić za zaległości w postaci komentarzy. Z powodów naukowych nie mam czasu nawet napisać czegoś w miarę składnego. Postaram się niedługo poprawić.

    ROZDZIAŁ 20 (KONIEC PIERWSZEGO TOMU!) OPOWIADANIA O GUNS N' ROSES. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAJRZENIA NA BLOGA I SKOMENTOWANIA NOWEGO WPISU.
    LOVE,
    CHELLE <3

    http://november-rain-story.blogspot.com/2014/10/rozdzia-20.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, nie poddawaj się złotko! Ja też mam zapierdziel niezły, ale damy radę! A co? MY NIE DAMY? PFFF

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę. Wierze w Ciebie PS. u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś blogerem wiesz jaka to radość, kiedy ktoś napisze Ci na blogu komentarz, jeśli nie jesteś to wiedz, że tak jest. ;)